Makale Satın Alabileceğiniz 9 Site

 Herkesin başarılı ve yetenekli yönleri, alanları olduğu gibi doğal olarak bir de bu durumların olumsuz tarafı var. Daha birçok örnek verebilecek olsak da, yazı yazmayı bu yetenek gerektiren alanlar içerisine alabiliriz diye düşünüyorum. Kimimiz kendini yazı yazma konusunda iddialı bulurken, kimimiz de pek iyi işler çıkaramadığını düşünüyor olabilir. Bu tür düşüncelere sahip olanlar, hayatlarının birçok bölümünde zaman zaman sıkıntılar yaşayabiliyor. Bu durumdan farklı olarak, aynı zamanda işi için profesyonel kalemlerden yardım almak isteyenler de olabiliyor. 


 Ben de bu yazımda hem çeşitli nedenlerle içerik üretmekte zorlananlar, hem de işi için profesyonel makaleler yazdırmak isteyenlerin, makale satın alabilecekleri 9 siteyi paylaşmak istedim. Bu siteler aracılığıyla ister işiniz için kullanabileceğiniz tanıtım yazısı vb. türde yazı(lar), isterseniz de diğer içerik ihtiyaçlarınızı karşılamak amacıyla makale(ler) satın alabilirsiniz. 

 İşte makale satın almak için tercih edebileceğiniz 9 site:

 SadeceOn 

 - Bionluk 

 - Armut

 - Uzman Kirala

 - Proje Kurdu

 - Sanal İşçi 

 - Web Editoryal

 - İyi Makale

 - Makale İşi 

 Eğer sizin de tavsiye edebileceğiniz bu tarz siteler varsa benimle, bizimle paylaşmanız durumunda çok mutlu olurum. Umarım bu siteler ile ihtiyacınız olan makalelere sahip olursunuz. Herkese iyi çalışmalar diliyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışabileceğiniz 12 Freelance Yazarlık Sitesi

Futbol Scout' u Olmak Mı İstiyorsun? Scouting İçin Önerebileceğim 4 Site

Freelance Çalışanlar Vergi Ödemek Zorunda Mı?