Freelance Çalışabileceğiniz 7 Site

 Ülkemizde son yıllarda internetin, sanal ortamların daha etkin bir şekilde kullanıldığını görüyoruz. İnsanlar artık kazanç sağlayabilmek veya kazançlarını arttırabilmek amacıyla internet ortamında siteler, forumlar vs. aracılığıyla diğer insanların ihtiyaçlarını karşılıyorlar yani freelance çalışıyorlar. Çalışanlar için daha rahat çalışma şartları, alıcılar için de işlerini daha az bir ücret karşılığında tamamlama fırsatı, freelance adını verdiğimiz bu sektörün tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de hızla gelişmesinin önemli faktörlerinden sadece birkaç tanesi. Bu yazımda da freelance çalışanların, çalışmayı düşünenlerin tercih edebileceği, freelance çalışabilme imkanı sunan 7 siteyi derlemeye çalıştım. İlgilenenlerin işine yarayacağını umuyorum.


SadeceOn: Benim de kullandığım ve böylelikle birçok iş fırsatı yakaladığım başarılı bir site.

Bionluk: İşini başarıyla ve çok profesyonelce yapan bir site olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.



Armut: Bu konuda yapacağınız tercih için Armut önemli bir seçenek diyebilirim.


Uzman Kirala: Türkiye' de freelance çalışmak için en çok tercih edilen sitelerden biri de Uzman Kirala. Aynı zamanda benim de tecrübe etmiş olduğum ancak başarılı olamadığım bir site. Tabii ki sizin denemenizde fayda var :)



Proje Kurdu: Bu konuda Proje Kurdu' da önemli seçenekler arasında yer alıyor.




Sanal İşçi: Siteye büyük emekler harcandığını eminim siz de ziyaret edince fark edeceksiniz ancak satış oranlarının biraz düşük olduğu kanaatindeyim.


Freelancer: Dünyada freelance çalışma hizmeti sunan siteler denilince ilk akla gelen herhalde Freelancer.com olur diye düşünüyorum. İngilizce ile sıkıntılar yaşamıyorsanız bu siteyi kullanmanızı öneririm. 



Yorumlar

  1. Şimdiye kadar SADECEON VE BİONLUK sitelerinden haberdardım. Diğerlerine de bi göz atayım.

    YanıtlaSil
  2. Listedeki birkaç sitenin çalışma sistemleri SadeceOn ve Bionluktan biraz daha farklı olsa da, bir göz atmanızı ben de tavsiye ederim. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Murat,

    yazılarını çok yakından takip ediyorum, harika bir yol gösterici oldu benim için. çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar

      Böyle bir yorumu okuyabildiğim için çok mutlu oldum gerçekten. Ben de size çok teşekkür ederim. İyi günler, iyi çalışmalar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışabileceğiniz 12 Freelance Yazarlık Sitesi

Futbol Scout' u Olmak Mı İstiyorsun? Scouting İçin Önerebileceğim 4 Site

Freelance Çalışanlar Vergi Ödemek Zorunda Mı?