Para Kazanmak İçin Açılan Bloglar

 Bu başlık ilginizi çekti ve tıkladınız. O halde büyük olasılıkla son yıllarda oldukça popüler olan "İnternet'te Para Kazanmanın Yolları" konulu yazılara da rastladığınızı varsayıyorum. Ve tabii blog açmak, bu tür yazılarda yer verilen maddelerden birisi oluyor sıklıkla. Peki internet üzerinden sadece para kazanma amacıyla blog açmak gerçekten de bir seçenek mi? Blogu olmayan ancak blog açma düşüncesi bulunanlar için elimden geldiğince görüşlerimi paylaşmaya çalışacağım:)



 Pek çok kişi bu tarz yazıların veya farklı kaynakların gazı ile bir blog serüvenine atılabiliyor. Sonuçta bu kaynaklardan elde edilen yanlış ya da tam doğru olmayan bilgiler, insanı hemen heyecanlandırabiliyor ve gerçekten de toz pembe hayaller içerisine sürükleyebiliyor. (Bu arada bu konuda yazılan her yazı, kaynak için aynı fikirde olmadığımı belirtmek isterim.) Durum böyle olunca, tahmin edebileceğiniz gibi sonuç birkaç istisna dışında net diyebiliriz; Kısa süre içerisinde silinen veya terk edilen bloglar... İşte bu durumu yaşamamak için iyi bir şekilde düşünmek gerekiyor. Bir blog açarak para kazanma sürecine gelebilmenin belki de aylar alabileceğini ve yine bu zaman aralığında düzenli bir şekilde bıkmadan, usanmadan içerik üretilmesi gerektiğini unutmamalıyız. Bu nedenle, sadece gelir elde etme amacıyla blog açmanın, pek de olumlu getirisi olacağını düşünmüyorum. Fakat yazı yazmayı seven, işini severek yapan yani aslında bu işe para kazanma amacıyla girmemiş blog sahipleri ise, er ya da geç kazanç sağlıyorlar bunu görebiliyoruz zaten.

 Evet, kendisi küçük fakat etkisi büyük bir detay hakkında görüşlerimi sizlerle paylaşmaya çalıştım. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Kendinize iyi bakın, hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Aslında benim derdim cidden para kazanmak değil . Ama şunu yapmak istiyorum . İnsaların bir arada yaşayıp da birbirlerine söyleyemedikleri tuhaf ama belirleyici şeyleri apaçık dile getirebilmek. Adamı sevmezsin söyleyemezsin . Aklında net fikirler vardır ama kendine saklarsın tamamen dışa vurumcu bir blog yazmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklınızdaki fikirleri tam olarak bilmesem de şunu söylemek yanlış olmaz diye düşünüyorum. Bildiğiniz gibi monoton, tekdüzelik yerine farklı,samimi şeyler insanlar tarafından daha çok ilgi gorebilir :) İyi çalışmalar.

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışabileceğiniz 12 Freelance Yazarlık Sitesi

Futbol Scout' u Olmak Mı İstiyorsun? Scouting İçin Önerebileceğim 4 Site

Freelance Çalışanlar Vergi Ödemek Zorunda Mı?